Haven

Haven
En lille have på 200 m2

mandag den 3. oktober 2011

Nye modeller

Ja, hvor nye de egentlig er, ved jeg ikke lige, men da jeg var på Aldershvile Planteskole i anden anledning i fredags hoppede et par af disse op i kurven, selvom jeg vurderede, at jeg nok ikke havde plads. Men de insisterede, for de mente, at de ville passe flot ind hos mig, og da de kun bliver 40 cm høje - ja FYRRE - så fik de lov. Jeg har flyttet rundt på stauder for at passe dem ind, for de er da søde!
Her er et par friske mobil-billeder:

De hedder Pretty Lady Emily
Jeg har været på nettet og investigere og fundet ud af, at der også findes en anden lav model, som blot er lidt mørkere, ved navn Pretty Lady Susan.

11 kommentarer:

  1. Sikke en skøn lille lady - det er da klart, at du kan få plads til den :-)

    SvarSlet
  2. smuk er den, og hvorfor tror du at jeg for tiden holder mig LANGT VÆK fra diverse planteskoler og plantemarkeder..... jeg har pt. ikke plads hjemme i haven ;)

    SvarSlet
  3. Anemoner är så fint nu!Så söta dina är.
    KRAM från mig!

    SvarSlet
  4. Den er rigtig-rigtig sød - tillykke med den :o)

    SvarSlet
  5. Hvor er den bare sød, og en mørkere ditto lyder også godt :-D
    Jeg må hellere holde mig langt væk fra Aldershvile foreløbig :-D

    SvarSlet
  6. en rigtig dejlig tøsefarve :-) Jeg har slet ikke tid til planteskoler m.m. i øjeblikket, så må bare drømme.

    Ha' en dejlig aften :-)

    SvarSlet
  7. Jamen, Nette dog - endnu en yndighed til dit lyserøde paradis :)

    SvarSlet
  8. Den er meget yndig. Slog lige Susan op, men jeg foretrækker nu Emily. Godt køb ;-)

    Hilsen Ina
    http://annasplads.dk/

    SvarSlet
  9. Producenterne har rigtig fået øje på forædling af høstanemoner. Der er kommet så mange farvevarianter og dobbelte - men jeg vidste ikke at der også var kommet lave "modeller". Din lille lady er rigtig fin.

    SvarSlet
  10. Jeg forstår godt at de ville med dig hjem og at du ikke kunne modstå dem, de er yndige:)

    SvarSlet
  11. Hvor er de smukke.
    Jeg kan godt forstå, at du faldt for dem.

    SvarSlet

Du er altid velkommen til at lægge en kommentar!