Haven

Haven
En lille have på 200 m2

torsdag den 28. november 2013

Tante Grøns glasdrømme

Jeg forstår til fulde Tante Grøns og Syrenprinsens drømme om et orangeri. Og lur mig om ikke en vis hr. Dalby har gjort de brændende drømme svære at glemme igen. Deres have er allerede en helt vidunderlig skønhedsplet, som bringer glæde til både dem selv, og andre der besøger den, og nu ....... er den blevet beriget med et vidunderligt orangeri fra Pavillon Danmark. Hvis I er nysgerrige efter at se, hvordan det ser ud, kan I gå ind på Pavillon Danmarks blog og følge med i Tante Grøns trin for trin beretning om, hvordan drømmen har materialiseret sig. Jeg glæder mig i den grad over, at den lille familie på det vindomsuste Mors nu går en spændende vinter i møde.
Billedet er tyvstjålet fra Pavillon Danmaks blog. Gå ind og følg med I Tante Grøns føljeton.
 
Hvis I som jeg nyder Tante Grøns skiblerier, er her et hot emne til jeres juleønskeliste, hvis ikke I allerede har den. Bogen er en sjælefuld godtepose for haveelskere.

8 kommentarer:

  1. Jeg tror jeg smiler lige så meget ved tanken som du gør Nette..... at Jytte og John endelig har fået deres smukke og længe ønskede glashus. Det er så fint og virkelig gemmen tænkt. Detaljerne er fine og materialerne er velvalgte... det er SÅ flot.
    God ide med at følge på Pavilion Danmarks Blog... der er mange fine indlæg.
    Mange hilsner fra Susan

    SvarSlet
  2. Tak for oplysningen! Jeg vil straks kaste mig over siden - måske vi kan få inspiration til vores eget orangeri, som skal færdiggøres til foråret!

    SvarSlet
  3. Kære Nette.

    Bacillebefængte kys og kram fra en influenza-ramt glashus-ejer <3 <3 <3 <3 <3

    SvarSlet
  4. Hej Nette !
    Tack snälla för tipset om att se Claus Dalbys julprogram på nätet !
    Har nu sett alla tre avsnitten och blivit så inspirerad !
    Ha det så gott !
    Kram/Isa

    SvarSlet
  5. Åh ja en klar anbefaling til under juletræet!

    Hjerteligst

    SvarSlet
  6. Så var boken om denne hagen bestilt, og jeg gleder meg:) MOn om jeg ikke må prøve å få til et hagebesøk ned der også en gang haven er åpen:)

    SvarSlet
    Svar
    1. Haven er det helt rigtige mix af vildskab og romantik. Du vil blive begejstret for både bog og have ;-)

      Slet

Du er altid velkommen til at lægge en kommentar!